Thursday, November 8, 2007

Jobbelijobb och bus

Igår pysslade jag och Sara med scendekorationer på Nybrokajen 11..... miss i nassen... mycket fniss och fin fin konsert av två topp vokalissor, undertecknad och Sara..., i Stockholms bästa ackustik.... Och jag plingade flygel - måste ha en nån gång!!
Väldigt nervös väntan på blommorna från Holland som bara var 4 timmar försenade....... Lite sjå att få upp dem sen, 5 meter upp på tyg men det gick minsann till slut. Fin fint blev det och idag var vi där och gjorde det sista.
Sara iklädd den blivande scendekorationen!!
Idag åkte jag förbi mina darlings på Råggärdet och åt bakelser med Tessan, riktigt mysigt!!
Sen blev jag ju tvungen att fika lite med Kent också eftersom jag ändå åkte förbi.... MYCKET kaffe blir det!

Imorgon är det röjning på Nybrokajen och sen ska jag handla massa växter för att vinter pynta i min lilla trädgård!!

På lördag ska jag och Annsingen gå på bio och sen ska vi dricka vin! Ska bli hur mysigt som helst, hon är ju ändå min bästaste!!!!!

Natti natti

No comments: